ADHD-tanácsadás
Ki ne ismerne olyan gyereket, aki folyamatosan nyüzsög, állandóan a nyomában kell lenni, három ember figyelmét igényli, és mintha hat gyerek energiája szorult volna bele?
Aki rendszeresen a saját gondolataiba merül, és közben elveszíti a fonalat; akinek fogalma sincs, mi történik körülötte és mi lenne épp a dolga?
Ezek a gyerekek okosak, mégis gyengén teljesítenek az iskolában. Szüleik agyára mennek, állandóan elhagyják a holmijukat, és sosem tudják, mi a házi feladat.
Folyamatosan közbeszólnak az órákon; nem tudnak 45 percet végigülni; azt mondják, egész nap tanultak, mégsem tudnak semmit a feleléskor; állandóan történik körülöttük valami – ők az osztály bohócai és bajkeverői.
Ezekben a gyerekekben megsegítés nélkül hamar kialakul a negatív énkép, a motiválatlanság, az önmagukkal kapcsolatos reménytelenség és keserűség; és sokuknál másodlagosan szorongás, szélsőséges ellenszegülés, illetve egyéb – hangulati- és viselkedészavarok jelennek meg.
Ismersz ilyen gyereket? Netán ráismersz a leírásban a sajátodra? Emlegették már a gyerekeddel kapcsolatban az “ADHD”, “hiperaktivitás”, “figyelemzavar” kifejezéseket?
Szívesen segítek abban, hogy értelmezni tudd a jeleket és hatékonyan használhasd a viselkedésterápia eszköztárát gyermeked magatartásának megértéséhez és kezeléséhez.
Olyan értelmezési keretet adok, amely hatékonyan csökkenti a bizonytalanságodat.
Olyan eszközöket mutatok, amelyek segítenek a mindennapokban.